Ga naar inhoud

zoekfunctie in acces


anoniem

Aanbevolen berichten

Door eddysmits - maandag 18 februari 2002 10:00 -------------------------------------------------------------------------------- Weet iemand hoe je een zoekfunctie in een acces database zet. Ik heb een orderstatus gemaakt maar ik weet niet hoe je dit in een acces database zet. Wat betreft de zoekfunctie, Please help me!! Eddy Wrote: Ik heb geprobeert binnen een query, een functie toe te voegen, maar het lukt niet. Ik heb het zelfs met help geprobeert maar dit lukte ook niet. PLEASE HELP ME. Het moet heel simpel zijn: Ik heb een ordernummer en een omschrijving. en dit moet ik door middel van 1 schermpje kunnen zoeken (intikken van een nummer). Weet iemand hier antwoord op
Link naar reactie
Zie mijn antwoord bij de vraag over de prijslijst. Werkt volgens hetzelfde systeem dus met een listbox Als je een query wilt maken waarbij waarden opgezocht worden die voldoen aan de waarde die je opgeeft in een formulier dan kun je bij criteria in die query de buildfuntoe gebruiken en dan verwijzen naar het veld in dat formulier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...