Ga naar inhoud

E-mails die op cd rom staan


anoniem

Aanbevolen berichten

Eerst wat vragen aan jou: 1) Welke email client (outlook, outlook express, anders)? 2) Wat wil je precies? Emails lezen direct van CD-rom? 3) Wat heb je al geprobeerd? ad 2) Bij mijn weten kunnen de microsoft email clients niet overweg met bestanden die read-only zijn (en dat zijn ze op een normale CD-rom). Dus wordt het kopieren naar HD, schrijfbeveiliging eraf, en dan gebruiken. WimS
Link naar reactie
[quote:2a7099ee77] Op 18-02-2002 6:27, schreef Wim Sturkenboom: Eerst wat vragen aan jou: 1) Welke email client (outlook, outlook express, anders)? 2) Wat wil je precies? Emails lezen direct van CD-rom? 3) Wat heb je al geprobeerd? ad 2) Bij mijn weten kunnen de microsoft email clients niet overweg met bestanden die read-only zijn (en dat zijn ze op een normale CD-rom). Dus wordt het kopieren naar HD, schrijfbeveiliging eraf, en dan gebruiken. WimS [/quote:2a7099ee77] Ik gebruik outlook express versie 6, ik heb geprobeerd via zoeken door de hele cdrom heen maar dat lukte niet.
Link naar reactie
Uit je verhaal begrijp ik dat je de emails niet terug kunt vinden op de CDRom. Als dat het geval is dan moet je weten hoe je ze daarop hebt gekregen, gewoon gekopieerd, geexporteerd, of heb je een image van de hele schijf gemaakt? Normaal gesproken staan OE emailbestanden in de directory WindowsAplication DataIdentitiesHexadecimaalnummerMicrosoftOutlookExpress. Ze hebben het achtervoegsel .dbx per map, bv PostvakIn.dbx. [edit]Deze kun je dan in OE importeren via Bestand Importeren Berichten. [/edit] Misschien kun je daar op zoeken en heb je hier iets aan. Succes. [ Dit Bericht is bewerkt door: Yoyo op 2002-02-18 10:40 ]
Link naar reactie
[quote:b1faea2eb4] Op 18-02-2002 10:38, schreef Yoyo: Uit je verhaal begrijp ik dat je de emails niet terug kunt vinden op de CDRom. Als dat het geval is dan moet je weten hoe je ze daarop hebt gekregen, gewoon gekopieerd, geexporteerd, of heb je een image van de hele schijf gemaakt? Normaal gesproken staan OE emailbestanden in de directory WindowsAplication DataIdentitiesHexadecimaalnummerMicrosoftOutlookExpress. Ze hebben het achtervoegsel .dbx per map, bv PostvakIn.dbx. [edit]Deze kun je dan in OE importeren via Bestand Importeren Berichten. [/edit] Misschien kun je daar op zoeken en heb je hier iets aan. Succes. [ Dit Bericht is bewerkt door: Yoyo op 2002-02-18 10:40 ] [/quote:b1faea2eb4] Ik heb met het programma roxio easy cd creator 5 platinum outlook geslecteerd en toen toegevoegd op gecopieerd te worden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...