Ga naar inhoud

Lotus 123 (milenium Release 9) en decimale getallen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Weet iemand hoe je in Lotus 123 (milenium Release 9) decimale getallen kunt weergeven met een punt ipv een komma? Dus 9.21 ipv 9,21. Voorheen werkte ik met release 5 van lotus 123 en daar ging het via “user setup – international – punctuation”. Echter in release 9 kan ik zelfs in het help bestand geen ‘punctuation’ vinden. Ik hoop dat iemand het weet want het is omslachtig om als je getallen in het numerieke deel intypt steeds weer naar de komma te moeten ipv de ‘punt’. Groet Ab.
Link naar reactie
Ik werk met versie 9.5. Volgens mij zijn er 2 manieren om dit op te lossen. 1. Met landinstellingen kiezen voor Engels (VS). Door dit later terug te veranderen verandert de notatie in 1-2-3 mee. 2. Kies toetsenbord indeling Nederlands (Nederland). Je kunt dan vanuit je systemtray schakelen tussen je normale toetsenbordindeling en Nederlands. In de boeken heb ik hier verder niets over kunnen vinden en ook de gevorderde gebruikers weten hier geen andere oplossing voor. Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...