Ga naar inhoud

Internet kostenteller, wie heeft er ervaring mee?


anoniem

Aanbevolen berichten

Toen ik nog telefoon internet had (heb sinds kort kabelinternet :smile: ) had ik ook de kostenteller van KPN. Op zich is het wel een goed programmaatje en zit het redelijk goed in elkaar. Alleen ik had het probleem dat ie soms kosten dubbel telde (dus stond in het overzicht soms twee keer dezelfde dag en tijd precies het zelfde gerekend). Dat was beetje irritant, maar gelukkig gebeurde dat maar heel soms.
Link naar reactie
Volgens mij kun je het prima gebruiken, zelfs als het niet waterdicht is (is het volgens mij wel redelijk, ik hoor bij mijn zussen de kids altijd klagen dat het tegoed op is en die hakken er anders echt wel een gat in), alleen is de laatste versie zo schijnt het niet compatible met WWindows XP. Een oudere versie schijnt dat wel te zijn, dus als je de nieuwste download en installeert en die werkt niet, probeer dan nog eens ergens een oude te vinden. groetjes Edmond
Link naar reactie
[quote:27ea39205f] Op 09-02-2002 14:48, schreef Edmond Varwijk: Volgens mij kun je het prima gebruiken, zelfs als het niet waterdicht is (is het volgens mij wel redelijk, ik hoor bij mijn zussen de kids altijd klagen dat het tegoed op is en die hakken er anders echt wel een gat in), alleen is de laatste versie zo schijnt het niet compatible met WWindows XP. Een oudere versie schijnt dat wel te zijn, dus als je de nieuwste download en installeert en die werkt niet, probeer dan nog eens ergens een oude te vinden. groetjes Edmond [/quote:27ea39205f] Moet je eens tegen je neefjes en nichtjes zeggen dat als ze meer willen internetten, de pc even moeten resetten. :grin: :grin: :grin: Dan telt het programma de niet wat hij zou moeten tellen. :grin: :grin: :grin: _________________ We mogen hier geen plaatjes in de sig meer, maar gelukkig hebben we de foto's nog! [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-02-14 16:09 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...