Ga naar inhoud

Verkenner Kenners?


anoniem

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk door een verkeerde muismaneuvre ben ik het rechter venster in Windows Verkenner (98) kwijtgeraakt. Ik zie nu alleen nog een groot venster met de mappenstructuur van een schijf. Heb alle menus en schermen nagevlooid. Tweede vraagje. Dit keer over Verkenner in XP. Hoe kan ik de instelling van Verkenner opslaan zodat ik bij opstarten niet telkens vanaf de C: root naar mijn bestanden hoef te klikken en het beeld aan te passen? De Help functie van MS meldt niks over Verkenner. tnx
Link naar reactie
[quote:9df2dd28e1] Op 07-02-2002 23:22, schreef MGSpecial: In verkenner naar Beeld/Explorerbalk/Mappen aanvinken [/quote:9df2dd28e1] Dat is het juist. Dat werkt niet. Alle vinkjes in alle menus heb ik zowat geprobeerd. Wat ik ook merk is dat in IE bij het aanklikken van Favorieten of Geschiedenis nu plots een heel scherm gebruikt wordt terwijl dat voorheen keurig links verscheen. Is dat misschien een aanwijzing?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...