Ga naar inhoud

Nero en muziek cd's branden


anoniem

Aanbevolen berichten

Goededag, Probleem als ik met nero een muziek cd brand gaat alles goed krijg geen foutmeldingen, maar als ik deze dan ga luisteren in mijn stereo ofzo. Springt hij bij het einde van het laatste nummer vb terug naar een nummer dat er 5plaatsen voorligt en blijft vervolgens hangen. Wanneer ik dan op volgende nummer duw gebeurd er niets. Duw ik op vorig nummer springt hij naar het voorlaatste en begint gewoon terug te spelen. MVRG [ Dit Bericht is bewerkt door: hencktank op 2002-02-05 18:16 ]
Link naar reactie
Ik gebruik ook Nero (laatste versie) en heb geen problemen zoals jij beschrijft. Ik doe het gewoon mbv de wizard, maar je zou kunnen kijken naar je instellingen. Ik vraag me af of je lead-in/lead-out goed werkt. In een van de opties kan je aanvinken dat de cd afgesloten wordt na branden. Heb je de handleiding geraadpleegd? In C!T van juni 2001 staat een stukje over Nero. Misschien heb je hier niets aan, maar dit is wat ik zo kan bedenken op jouw vraag. groet en sterkte, athene
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...