Ga naar inhoud

Kan geen ''setup'' bestand vinden na unzippen...


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja, ben er nog niet uit: heb winrar gedownload en het file ''geunwinrared''. Krijg dan weer 6 winrar-files met exact dezelfde naam en exact dezelfde hoeveelheid inhoud (rscecc5p / 14.3MB).Als ik zo'n file weer ga winrarren krijg ik 3 bestanden: een ''cue'', een ''bin'' en een ''SFV''-bestand, waar ik vervolgens ook niks mee kan.Winrar ik het volgende bestand, krijg ik de melding dat het bestand reeds bestaat en of ik het maar wil overwriten. Dit evenzo met het volgende bestand enzovoort enzovoort. Computers en alle gekkigheid eromheen houden je wel van de straat af. Als iemand het weet, graag...,en weestgegroet
Link naar reactie
Cue en bin files zijn volgens mijn weten om psx-games of m.a.w. playstationgames te branden en dat kan je inderdaad met Nero doen wat je op kazaa kan vinden (ook nederlandstalig).Als je het hebt kies dan nieuwe cd compileren dan voor andere cd instellingen , daarna cd van beeldbestand maken en wanneer de kader verschijnd kies je bij bestandstype "alle bestanden" .Selecteer de cue file en dan branden maar zoals ik al zei ga je waarschijnlijk een playstation game krijgen
Link naar reactie
Kom je weer aan met die psx-games?!? Onzin, Bin en Cue files zijn gewoon image-bestanden en kunnen van alles in zich bergen. De extensie *.bin is gewoon van het programma CrwWin waarmee deze image kunnen worden gebrandt op cd naar 'normale' bestanden. Je bent dus op de goede weg. Brandt het *.bin bestand dus met Nero of met Cdrwin en je hebt eindelijk je lang verwachte cd! Suc6!
Link naar reactie
He, he, gelukt....het werkt zoals aangereikt. Bedankt. Volgens mij is het uitproberen van een programma niet illegaal: als het voldoet, registreren en dus betalen. Als het niet voldoet weg ermee... Instabiele programma's of progs die niet echt goed doen wat beloofd wordt ook....Iemand enig idee wat ik bedoel? Dat van die zaadjes snap ik niet echt goed, maar ik ben dan ook blond..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...