Ga naar inhoud

flightsimulator 2002 beveiligd???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb flightsim. 2002 gekocht :smile:....en nu wil ik voor eigen gebruik een kopie branden als back-up.Nu wil dit niet erg lukken en geeft de software aan dat ie bepaalde sectoren van de cd niet kan lezen.Ik heb ook al clone-cd geprobeerd en ook zonder resultaat. Heeft iemand nog suggesties??? enne.......als er niets aan te doen is..mag Microsoft zo maar een beveiliging er op knallen..
Link naar reactie
Weer even on-topic: Je moet zorgen dat je de cd 'raw' kopieerd. Dit betekent dat er een exacte kopie wordt gemaakt inclusief eventuele beveiligingen. Mocht dit niet lukken dan ondersteunt waarschijnlijk de brander dit niet. Welke brander heb je? _________________ Ik zeg maar zo: zeg maar niets..... [ Dit Bericht is bewerkt door: Bullboom op 2002-01-28 11:39 ]
Link naar reactie
[quote:baac9f5378] Je moet zorgen dat je de cd 'raw' kopieerd. Dit betekent dat er een exacte kopie wordt gemaakt inclusief eventuele beveiligingen. Mocht dit niet lukken dan ondersteunt waarschijnlijk de brander dit niet. Welke brander heb je?[/quote:baac9f5378] ZIk heb thuis een CDrom liggen met daarop Worms Wolrd Party die beveiligd is met LaserLock. Ik heb gebrobeerd het spul te kopieeren met Clony icm. CloneCD, maar nog geen resultaat. Blijft bij 0% hangen. Het kan dus idd zijn dat je brander zich verslikt in de beveiliging van de CD. Probeer eerst eens uit te vogelen welke beveiliging de CD heeft. Met bijv. Clony...
Link naar reactie
[quote:2a0302f8a8] Op 28-01-2002 12:00, schreef Captain_Kansloos: Ik heb thuis een CDrom liggen met daarop Worms Wolrd Party die beveiligd is met LaserLock. Ik heb gebrobeerd het spul te kopieeren met Clony icm. CloneCD, maar nog geen resultaat. Blijft bij 0% hangen. [/quote:2a0302f8a8] al geprobeerd om in clonecd de optie "fouten snel overslaan" aan te vinken? Dat zou wonderen kunnen doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...