Ga naar inhoud

zwaar in de problemen doorHow To Softwaregids: 5 progamma's voor de grote schoonmaak Tip 03: XxClone ?


prins31

Aanbevolen berichten

How To Softwaregids: 5 progamma's voor de grote schoonmaak Tip 03: XxClone ellende. PC xp prof sp 3 moederboard asus F2A85-M. Mijn hd 80 gb was te klein geworden om meerdere maanden van sytemherstel op te slaan. Dus HD van 1 T gekocht. In systeem gehangen en xxclone gedraaid. Daarna waren beide HD niet meer toegangkelijk. Ook XP werkte niet meer. Dus de cd xp gestart. Deze laadde een aantal programma maar als de HD ge traceerd worden een foutmelding. 0X 000 000 07. Mte de tekst de HD tecontroleren met chkdsk en onderzoeken op een virus. HD gedemonteerd en via eminent usb3 tot ide/sata converter beide HD gecontroleerd. geen fouten. Moederboard vervangen, geheugen vervangen. Ter beschikking gesteld door computersvandaag te Delft. Nog steeds dezelfde fout. Alles terug gebouwd. Op naar computersvandaag in delft. Jos vondt het een vreemde zaak. sloot de computer aan. Ik kijk eerst inde bios. Waarop ik zei : daar ben ik niet in geweest. Daar zagen wij dat de stata van IDE ( voor xp ) verandert was in AHCI. Dat heeft het programma gedaan en heeft mij andere halve dag zoeken gekost. Dus mensen de les is : controleer altijd eerst je bios instellingen. groetjes anton prins.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...