anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Ik gebruik Red Hat 8.0 en laat CUPS v1.1.15 een HP Deskjet 940c aansturen met als printerdriver de [b:0527c3ddb0] hpijs[/b:0527c3ddb0] (ook al een andere driver geprobeerd met hetzelfde resultaat). Met het afdrukken van het kleurwiel van de test-pagina worden de kleuren blauw en groen bijv. als rood en geel geprint. Ook bij het uitprinten van een foto worden de kleuren verkeerd geprint. Kan iemand mij misschien vertellen wat er fout gegaan kan zijn. Alvast bedankt, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Heb ik gehad met Lexmark vs CUPS Oplossing: rode kleur inkt was op :oops: MaX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2003 klinkt inderdaad als inkt op Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2003 Ik heb ook RedHat 8 en tovallig ook een HP 940C, bij mij print ie wel alles goed. Dus ik denk inderdaad dat 'RedHat print geen blauw' moet worden 'waar haal ik nieuwe inkt' Ik hoop dat je gespaard hebt, want die inkt is abnormaal duur! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen