Ga naar inhoud

www.beljon.org + Suse


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Omdat ik helemaal gek word van de vastlopers in Windows98, ga ik me toch weer op het Linux-pad begeven. Heeft iemand ervaring met www.beljon.org? Denk dat ik daar mijn distributie ga bestellen. RedHat of Mandrake, daar ben ik nog niet over uit. Trouwens, sinds wanneer kan je een complete laatste versie van Suse niet meer downloaden in de vorm van een iso-bestand? Je kan alleen maar een demo downloaden, Suse Live. Gr, DP
Link naar reactie
Bedankt voor de info. Vannacht had ik ingelogd bij een NL'se ftp-server om RedHat te downloaden, maar dat ging zeer traag. Zo traag dat ik maar die CD's wilde bestellen. Vanmorgen daarentegen heb ik voordat ik naar m'n werk ging een andere ftp-server geprobeerd (surfnet) en die ging als een tierelier (150k). Dus ik denk dat ik het toch maar eerst ga proberen te downloaden. Na 2 keer met Suse te hebben gespeeld ga ik Mandrake proberen. Dat is toch ook een goeie? Ik word helemaal gek van W98. Ik download namelijk veel films overdag. Dus de PC staat dan de hele dag aan, maar als ik dan ff ga kijken is 'ie helemaal vastgelopen. Hij kan gewoon niet goed lang goed blijven werken zonder te booten. Dan ga ik overdag linux draaien, maar ik kan geen Imesh vinden voor Linux, of werkt dat goed met Wine?
Link naar reactie
Dankjewel Termin8tor 8) Ik ben ongeveer 5 weken bezig met het verkopen van Linux-distributies. Omdat ik vroeger gek werd van de vastlopers en foutmeldingen in win98 en winMe, ben ik destijds overgestapt naaar Linux. Maar ik kreeg meteen de vraag van mensen of ik niet een Linux-CDtje voor ze kon branden. Toen ben ik gaan zoeken op het internet welke bedrijven allemaal linux-distributies verkochten en vond ik dat dat er maar betrekkelijk weinig waren. Om de mensen meer keus te geven (zeker prijstechnisch) heb ik besloten mijn eigen website in te richten ter promotie en verkoop van Linux. Ik ben van plan binnenkort elke distributie te leveren, zodat voor mensen (en dat is mijn idee erachter) met weinig brandbreedte of lage download-snelheden er drempels weggenomen worden in de voerstap naar Linux. Linux should be there 4 everyone, is mijn mening. Zeker nu veel distributies weinig aanpassingsvermogen vergen voor de doorgewinterde windowsgebruiker. Tot nu toe hebben iets van 20 mensen al zonder problemen bij mij besteld (buiten mijn vriendenkring) en bij 90 % van hen werd de bestelling dezelfde dag als dat de betaling binnen is verstuurd. Nou weet ik dat dit forum geen promotieforum is :wink: , maar toch wilde ik het bovenstaande kwijt. Dus DPinguin e.a. kom gerust langs op http://www.beljon.org om je linux-distributie te bestellen. Ik draag er zorg voor dat jij jouw distributie snel gelverd krijgt! met groet, Dries Beljon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...