Ga naar inhoud

Indeling Linux Mandrake


anoniem

Aanbevolen berichten

Jah dat had ik geprobeert met rawinwrite.exe maar als ik dat dan doe met die diskette komt er te staan loading.......hd.rdz en na een tijdje zegt infailed disk replace disk ofzo iets dergelijks. Dus daar schiet ik ook niet veel mee op maar die losse bestanden zijn toch het zelfde als in die iso files of niet dus als iemand die iso files gebrand heeft ken die toch kijken welke files er op die cd staan voor me. Groeten :D Richard :D
Link naar reactie
het beste kun je gewoon de iso's van Mandrake zelf downloaden http://www.mandrakelinux.com/en/ftpurl.php3#586 kies de server die in wageningen staan , deze brand je dan met Nero ofzo , dan maak je een bootdisk met rawwrite ( windows ) en dan installeren , bijdeweg .. je hebt alleen de eerste 2 iso's nodig om MDK 9 te installeren . trouwens , als je de iso's gebruikt worden de cd's bootable .
Link naar reactie
Hmm, weinig reactie. Eigenlijk had je beter moeten nadenken toen je de boel downloadde en meteen de iso's moeten ophalen. Om nu uit te vogelen welk bestand waar op moet lijkt me een hele klus. Geen idee hoe dat bij Mandrake zit, maar SuSE levert 2300 softwarepakkketten, welke op de ftp-server in 1 map zijn gegooid. Die mag je dan dus verdelen over 6 cd'roms. Zelfs met een indeling van die cd-roms bij de hand lijkt me dat een flinke opgave. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...