Ga naar inhoud

Heel graag weer snel terug naar het oude forum, in plaats van dit nieuwe format!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil heel graag weer een computerforum met gewone overzichtelijke forum-software, en ik lees hier dat meerdere anderen daarom vragen. Dit nieuwe vraag-en-antwoord-format vind ik onoverzichtelijk en heeft veel te weinig onderwerpcategorieën en gebruiksfunctionaliteiten. Ik zie ook dat hier bijna geen reacties meer zijn sinds de nieuwe indeling. Ik denk dat de voormalige forumdeelnemers ondertussen overstappen naar andere computerfora. Die deelnemers krijg je niet zo makkelijk weer terug. Dus graag snelle stopzetting van dit mislukte experiment.
Link naar reactie
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel veel mis hier hoor. Gewoon zoiets simpels als een overzicht van vragen waar ik op heb geantwoord en waar ik direct kan zien of er een nieuw antwoord is, of mijn antwoord duidelijk was (als goed gemarkeerd) ontbreekt. Ook een logische indeling mis ik. Het is een computersite, maar alles over Linux ontbreekt, alles over webdevelopment en programmeren ontbreekt, maar wel "overige elektronica". Kan ik dan een vraag stellen over mijn staafmixer? Verder merk ik dat veel gebruikers de nieuwe opzet ook gewoon niet begrijpen. Echte vragen worden vaak niet meer gesteld, het enige wat dan ingevuld wordt is hetgeen men eerst als onderwerptitel invulde. Iemand die wil antwoorden moet dan maar gokken wat er bedoeld wordt. Waarbij ik dus soms maar 2 antwoorden geef (bedoel je x? dan dit. Indien je y bedoelt, dan dat). Of het is zo onduidelijk dat ik vraag om verduidelijking en hoop dat ik een paar dagen later terugzie dat die verduidelijking gegeven is.. Verre van ideaal dus. Wat me ook erg stoort is dat er nergens iets van een feedback gedeelte is, een howto, regels, etc. Je kunt verwachten dat mensen met zo'n radicale verandering problemen hebben, zorg dan ook voor een plaats waar ze terecht kunnen. Verder nog een hoop kleine ergernissen, maar die zal ik de lezers besparen. ;)
Link naar reactie
Het is nu gewoon bagger. Als dit zo fantastisch was, dan gingen meer forums ter ziele. Maar je de bedenkers van deze site zijn er o zo trots op, maar naar de gebruiker wordt totaal niet geluisterd. Ik was een trouwe gebruiker van het computertotaal forum omdat er een perfecte mix mas van beginnende en gevorderde gebruikers. Ik heb het al eerder gezegd, deze layout en opzet is puur gemaakt voor een tablet omdat een forum layout daarin niet werkt. Daarom gewoon advies brengt het oude forum in zijn glorie terug en laat deze bagger site er maar naast draaien.
Link naar reactie
We begrijpen dat het nieuwe format even wennen is voor de doorgewinterde forumgebruiker. Toch verwachten we dat deze nieuwe Vraag & Antwoord-module een laagdrempelige manier is om antwoord te vinden op relevante vragen over consumentenelektronica, zonder dat je door vele forumpagina's hoeft te bladeren. Voormalig forumgebruikers kunnen hierbij kun expertise natuurlijk inzetten om de uiteenlopende vragen te beantwoorden. Tuurlijk, er is een aantal zaken die verbeterd kunnen worden, en daar werken we momenteel dan ook hard aan. Work in progress! Als je tips, opmerkingen of kritiek hebt, stuur even een mailtje naar redactie@computertotaal.nl en dan kunnen we het meenemen in de verdere ontwikkeling van de Vraag & Antwoord-module.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
@ Topic Starter, En ja . . . zeker . . . "een computerforum met een overzichtelijke forum-onderdelen" dat is hier zeker niet. Toen het bericht kwam dat C!T de deuren gaat sluiten dat was een zeer aangrijpend bericht. Zeer jammer was het zeker voor de harde-kern van het (oude gezellige) forum met de behoorlijke kennis van de diverse forum-onderdelen & capabel moderators. Ik moet zeggen dat het ook tegenvalt hoe het nu is, geen duidelijk overzicht en men kunt de berichten niet van opmaak voorzien, geen screenshot plaatsen. Zelf ben ik al heel lang actief op PC Web Plus forum http://www.pcwebplus.nl/phpbb/ - het sfeer is heel aangenaam en gezellig, het forum is overzichtelijk- en dat werkt precies zo als een echt forum net zoals C!T forum was.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
you people may not bleeive at all but i can and will tell you that between heaven and earth are things beyond the reach of ordinary man and women.you people do not know what knowledge is and you would not gain any knowledge if its not by some devine revelation.is this the book of the devil maybe but it sure as hell is not for ordinary folks like you people to read, you could not handle it any one of you, before you open the book of the devil you better make sure your in a right pad with GOD Jehova.
Link naar reactie
Je reageert onder je Facebook anocuct. ( / )Verbinden met %sjQuery(document).ready(function(){var input = document.createElement( 'input' ), comment = jQuery( '#comment' );if ( 'placeholder' in input ) {comment.attr( 'placeholder', jQuery( '.comment-textarea label' ).remove().text() );}// Expando Mode: start small, then auto-resize on first click + text lengthjQuery( '#comment-form-identity' ).hide();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).hide();jQuery( '#commentform .form-submit' ).hide();comment.css( { 'height':'10px' } ).one( 'focus', function() {var timer = setInterval( HighlanderComments.resizeCallback, 10 )jQuery( this ).animate( { 'height': HighlanderComments.initialHeight } ).delay( 100 ).queue( function(n) { clearInterval( timer ); HighlanderComments.resizeCallback(); n(); } );jQuery( '#comment-form-identity' ).slideDown();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).slideDown();jQuery( '#commentform .form-submit' ).slideDown();});}); Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe reacties. Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe berichten.VERHUIS JE GELD!Wilt u weg bij uw huidige bank? Dan is Verhuis je geld! de9 site. Met degelijke informatie, nieuws, tips en ervaringen. Om op een verantwoorde manier over te stappen naar een betere bank. Geefnspireerd door Move Your Money
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...