Ga naar inhoud

Eco bubble 7kg


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, Ik heb een samsung eco bubble 7kg, deze stopte in het programma zonder foutmelding. Print opnieuw gesoldeerd en alles werkt weer maar met een nieuw probleem. Het water blijft lopen, bij spoelen/centrifugeren draai ik na het vollopen de kraan dicht, dan gaat het goed. Draai ik de kraan niet dicht, dan vult de machine tot overflow alarm. Blauwe niveau sensor vervangen, zonder efect. De inlaat ventielen gaat wel trillen. Wat is hier aan de hand
Link naar reactie
Volledige type nummer uit de deurrand graag. Trek de stekker er eens als hij klaar is. Blijft er dan water in komen of niet? Zo ja: Inlaat ventiel blijft hangen, meestal door kalk afzetting in het ventiel.> vervangen. Zo nee: fout in de elektronica (iets te veel soldeer gebruikt) of stekkers niet goed aangesloten.
Link naar reactie
Ik heb de print nogmaals bekeken en inderdaad er is iets schade ontstaan door het gewrik van de schroevendraaier om de print los te krijgen. Ik probeer schemas te vinden en 2 beschadigde tin baandtjes te vervangen voor draadjes. Ik heb inmiddels al een nieuw machine dus alle tijd om te rommelen. En de ventielen sluiten 100% bij uitschakelen.[img][/img]
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...