Ga naar inhoud

Beko WTV8741 autodose


Aanbevolen berichten

Hallo allen. Ik wilde weten of er iemand is die ervaring heeft met een Beko wasmachine met autodose. Ik heb de WTV8741BSCDOS1, en is een prima machine, maar vroeg mij 1 ding af. Is er per was ook te kiezen hoeveel wasmiddel/verzachter er gedoseerd word? Ik heb ook een Bosch homeprofessional op ander adres (uiteraard niet te vergelijken) en daar kan ik de dosering op laag, middel en hoog kiezen bij elke was. Een vriend van mij kan dat ook op zijn AEG. Ik zag dat ik deze optie wel heb als ik een programma opstart via homewiz bluetooth, dan heb ik die keuze wel, maar goed, ik doe dat eigenlijk nooit, en vroeg mij af of dat ook op de machine zelf kan, aangezien je naast de wasmiddel/verzachter tekentjes een stapeltje lijntjes ziet, die mij de hoeveelheid lijken aan te geven, maar dit kan ook zijn voor wat er nog in het reservoir zit. In de handleiding vind ik hier niks over. Hartelijk dank alvast. Vr. groet, John Vr. groet,
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...