Ga naar inhoud

AEG Lavamat pompt niet weg


Aanbevolen berichten

Beste, Sinds gisteravond pompt de was/droog combinatie niet meer leeg en geeft error code E20 (E21 als ik de twee knoppen tegelijk indruk). Tevens al langer geen gebruik van de droger gemaakt maar nu ik 'm toch van z'n plek afhaal kan ik daar gelijk naar kijken (E73). Ik heb het filter schoongemaakt maar ik vermoed dat er waarschijnlijk nog een sok/haarelastiekjes in de kuip en/of slang opgehoopt zitten. Ik heb het bovenpaneel los gehaald maar ik herken mij niet in een oude post op dit forum (https://www.wasmachines.nl/forum/3227-resetten-aeg-lavamat/200/). Zelfde model, type nummer en productie nummer. Mijn gegevens: AEG Lavamat Turbo Wash & Dry Protex Model L76680NWD Type FLI5564M2 Prod. No 91460360900 Mijn vraag: waar kan ik de genoemde slang van de droger vinden? Hoe kom ik het beste bij de afvoer in de machine zelf en kan ik ook in de kuip controleren of dat helemaal schoon is? Het is mij helaas niet gelukt een service manual te vinden op eserviceinfo/elektrotanya Groetne,
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Beste Forum, ik heb een AEG Lavamat 66840 die het water ook niet wegpompt. Er blijft enkele centimeters water in de trommel staan. Met het slangetje heb ik zoveel mogelijk water afgetapt. Toen het filter gecontroleerd maar helemaal schoon. De pomp draait wel maar het restwater in de kuip komt dus niet bij de pomp. Ergens moet dus een verstopping zitten. Wie heeft daar ervaring mee? Hoe kom ik daar het beste bij? Alvast hartelijk dank voor alle hulp!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...