Ga naar inhoud

Siemens ruikt niet goed na verhuis


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben eind sepetember verhuisd naar een huisje waar ik kan wassen met regenwater. Mijn was ruikt sindsdien niet meer goed, heel muf. In mijn vorige woonst ging alles nog prima! Ik heb met regenwater al op 60 en 90 graden gewassen met azijn en met sodakristallen maar dit blijft hetzelfde. Ik heb vorige week de wasmachine eens aangesloten op het leidingwater maar ook dan heb ik nog steeds de vieze geur. Ook met leidingwater heb ik hem al gewassen op 60 en 90 graden met azijn en sodakristallen. Ook de filter en de rubber zijn al meerderemaals uitgekuist. Iets opmerkelijks: als ik was op 40 graden met regenwater komt de was er ijskoud uit. Als ik hetzelfde programa was met leidingwater heb ik warme was. Heeft dit er iets mee te maken? Wie kan me hierbij helpen? Alvast bedankt! Elke
Link naar reactie
Volledige type nummer uit de deurrand graag. De machine ziet geen verschil tussen leiding water en regen water. Ik kan dat 40 graden probleem dus niet verklaren. Muf zou kunnen als het regenwater te lang stil heeft gestaan of vermengd is met troep uit de dakgoot (vogelpoep, mos ed). Geef de machine eens een beurt met een wasmachine reiniger op de hoogste temperatuur en met leidingwater. En doe dan eens een 60 graden was met een normale hoeveelheid zeep (poeder of vloeibaar maakt niet uit). Hoe is het resultaat dan? 40 graden was: de machine spoelt met onverwarmd water en de was is dus altijd koud als hij volledig klaar is. Wat wel kan is dat de was iets warmer word van het centrifugeren maar dan nog steeds is het koud tot lauw en niet warm.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...