Ga naar inhoud

INDESIT IWC71451 error code


Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine, Indesit 71451 is tijdens een wasbeurt in disco mode gestopt. Met flikkerende leds dus. Het water was nog aanwezig in de trommel, de machine draaide niet meer. ik heb dan het water afgetapt via de vuilfilter onderaan, de machine op zijn kant gelegd en dan de koolborstels nagezien van de motor. Die waren inderdaad versleten en die heb ik dan vervangen. Helaas waren de problemen nog niet voorbij. Bij het starten van een nieuwe wasbeurt draaide de motor goed, maar de wasmachine is dan later weer gestopt tijdens het wassen. Deze wasmachine heeft 2 rijen ledjes. Horizontaal en verticaal. Alle horizontale ledjes knipperden, van de verticale lichte alleen het ledje naast 12h constant op. Ook het ledje "deur op slot" onderaan brandt constant, maar in een andere kleur. Heeft u een idee welke foutcode dit is en wat de oorzaak hiervan kan zijn. Volledigheidshalve geef ik ook nog het service nummer dat in de deuropening aanwezig is 30787240000; en het volledige typenummer is Indesit IWC 71451 ECU EU.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...