Ga naar inhoud

Siemens E16-16 WM16E160NL doet het niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat iemand hier kan helpen, de lampjes van Status, centrifugeren, wassen van mijn wasmachine Siemens ging in een keer knipperen De koolborstel waren bijna op, ik heb ze vervangen maar nog steeds knipperen de lampjes. De rest van knopjes doen ook niks meer Hoor van jullie Mvg Youness
Link naar reactie
Dat is geen fout indicatie. Fout melding is de combinatie van de 5 lampjes van de centrifuge snelheid. Kies eens voor centrifugeren: wat doet hij dan? Kies eens voor afpompen: wat doet hij dan? Reset de machine eens. Deur dicht en programma knop op Uit. Draai de programma knop in één keer door naar Centrifugeren. Wacht 3 seconden en druk dan de centrifuge snelheids knop in en houd hem ingedrukt. Wacht weer 3 seconden en draai de programma knop 1 stap verder naar Afpompen. Laat dan de centrifuge snelheids knop weer los en draai de programma knop door naar Uit. De machine is nu gereset. Wat doet hij nu?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...