Ga naar inhoud

Lekkage Siemens Wasmachin9


Aanbevolen berichten

Beste mensen,ben nu al een week aan het debatteren met Siemens over het volgende probleem. Ik heb lekkage in mijn wasmachine die veroorzaakt wordt door een scheurtje in de verbindingsslang die loopt van het inlaatblok waar de watertoevoerslang naar toeloopt waarna deze slang naar de inlaat van het zeepbakje loopt.Aan beide kanten van deze slang zit een haakse rubberenaansluiting die je eenvoudig over beide punten heen kan schuiven. Inlaten van water geschiedt dus door dit slangetje met een diameter van 10mm. Na lang telefonisch consult onderdeel besteld krijg ik opgestuurd een deel van het betreffende slangetje (100 cm) waaraan een rubberenaansluiting zit. Is dus het halve product. Weer gebeld en nu de andere aansluiting opgestuurd gekregen met wederom 100cm slang. Niemand begrijpt bij Siemens dat het om één slangetje gaat met 2 aansluitingen. Om gek van te worden.Leg ik het nú zo raar uit of hoe zit het nu.Volgens hun bestaat dit onderdeel niet.Vreemd toch omdat het om één origineel onderdeel gaat .Van hooguit€20. Kan iemand mij adviseren.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...