Ga naar inhoud

Wasmachine valt steeds na paar minuten u


Aanbevolen berichten

Machine draait enkele minuten en valt dan helemaal uit. Als je dan de aan/ uit knopt een paar sec ingedrukt houdt gaat de machine weer aan en gaat het wasprogramma weer verder. Na dat ca. 5x gedaan te hebben was er pas 30 minuten gewassen. Machine gaat steeds weer uit. Lijkt wel gewoon te wassen met water, draaien en pompen. Bij de ca. 5x keer weer opnieuw aanzetten ging de machine niet meer verder in het bestaande programma maar wilde weer opnieuw het hele programma starten (2.30 uur). En viel daarna ook weer na enkele minuten uit. Programma nog steeds niet afgerond. Indesit - bovenlader - Achterop staat: 73771789000 S/n 210064099 Twmp3ecl1200 Ook geprobeerd om alleen leeg te pompen en die stopt ook na een paar minuten. Ik hoor graag van je. Het is de wasmachine van mijn moeder. (ik had in een andere forum onderwerp aangegeven dat het opgelost was vandaar dat ik maar een nieuw onderwerp open.)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...