Ga naar inhoud

Miele wasmachine lekt water


Aanbevolen berichten

Goedendag allen, Ik heb een vraagje over een oude Miele, Novotronic 365W wasmachine die water lekt ergens aan de onderkant tijdens het programma. Weet iemand toevallig wat hier het probleem kan zijn? Uiteraard begrijp ik dat het een oude wasmachine is dus dat het misschien beter is om een nieuwe te kopen ipv te repareren maar het is het proberen waard. Ik ben tevreden met deze wasmachine. Heb het idee dat alle 'nieuwe' wasmachines van minder kwaliteit zijn qua levensduur in ieder geval. Anyway, als iemand een vermoeden heeft hoor ik dat graag.
Link naar reactie
Klopt het type nummer wel? Schoon water of met zeep er in? In welke hoek van de machine? Indien schoon: bijna altijd een overlopende zeep bak. Indien zeep water: kan overal zijn, vaak het rubber van de pomp filter dop. Verwijder eerst het bovenblad, mogelijk zie je dan iets meer. Als je niet goed kun zien in welke hoek leg er dan een krant onder zodat je de eerste druppels gelijk ziet. Laat hem niet centrifugeren met een krant er onder, word mogelijk opgezogen door het snelle draaien van de motor.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...