Ga naar inhoud

Miele W2523 programma centrifugeren werk


Aanbevolen berichten

Als ik mijn Miele W2523 wasmachine op het programma centrifugeren zet draait ie een keer rond en zet zichzelf dan heel even uit, om dan vervolgens hetzelfde te vertonen wanneer je de wasmachine zonder nog 1 programma te hebben gekozen op centrifugeren zet. Ook knippert het lampje Kreukbeveiligd/Einde als de trommel niet draait Centrifugeert wel gewoon aan het einde van een wasprogramma. Iemand enig idee? Groetje(n)s
Link naar reactie
Weet je wel zeker dat je de machine goed bediend? Zie https://www.gebruikershandleiding.com/Miele-w-2523/preview-handleiding-170329.html pagina 27, 34 en 40. "Nadat u op de Start - toets heeft gedrukt, kunt u geen ander programma meer kiezen. Wordt de programmakeuzeschakelaar na de start van het programma toch op een ander programma gedraaid, heeft dat geen invloed op het programmaverloop. Het controlelampje Kreukbeveiliging/Einde begint te knipperen. Het controlelampje gaat uit wanneer de programmakeuzeschakelaar weer op het programma wordt gedraaid dat eerst was ingesteld."
Link naar reactie
Ja, de handleiding heb ik gelezen. Ik verdraai de knop niet tijdens het wassen, en toch doet ie het. Ik zet hem aan en kom twee uur later weer terug. Het was nou laatst toevallig dat ik het zag, en toen ben ik er op gaan letten. En van dat centrifugeren stond ook in de handleiding. “Zet de wasmachine op het witte/bonte wasprogramma op 40 graden zonder centrifugeren en laat het helemaal uitdraaien.” Dit zou dus het centrifugeren weer in moeten schakelen, maar dit werkte niet.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...