Ga naar inhoud

Foutmelding "XMNT 2002"


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik mijn Windows XP opstart krijg ik in het blauwe scherm de volgende melding; XMNT 2002 not found ............... stop checking. De pc start daarna gewoon op en alles doet het naar behoren. Ik heb deze melding gekregen nadat ik een back-up had terug gezet met Drive Image. Ik ben er intussen achter dat het te maken heeft met Linux. Heb zitten spelen met Linux Suse, bootable cd. Maar kreeg een en ander niet voor elkaar, moet ik nog eens een keer op mijn gemak gaan uitzoeken. :wink: maar nu zit ik nog met die foutmelding. Hoe krijg ik die weg?
Link naar reactie
Je hebt het bestand [b:66ad2d2623]xmnt2000.exe[/b:66ad2d2623] uitgepakt uit het bestand van Partition Magic genaamd [b:66ad2d2623]data1.cab[/b:66ad2d2623] (dit zijn de setup bestanden, niet de bestanden die al geinstalleerd zijn), je moet deze nu plaatsen in de [b:66ad2d2623]system32[/b:66ad2d2623] map van je windows map, meestal is dat [b:66ad2d2623]C:\WINDOWS\system32[/b:66ad2d2623]. Als dit je te moeilijk gaat kun je ook Partition Magic (6.0?) opnieuw installeren, dan moet het ook verholpen zijn.
Link naar reactie
[quote:4ae6aa2f01]Je hebt het bestand xmnt2000.exe uitgepakt uit het bestand van Partition Magic genaamd data1.cab (dit zijn de setup bestanden, niet de bestanden die al geinstalleerd zijn), je moet deze nu plaatsen in de system32 map van je windows map, meestal is dat C:\WINDOWS\system32. Als dit je te moeilijk gaat kun je ook Partition Magic 6.0 opnieuw installeren, dan moet het ook verholpen zijn.[/quote:4ae6aa2f01] niks meer aan toe te voegen. hoop dat je wat wijzer ben geworden na odf uitleg.
Link naar reactie
[quote:f162cb3356="Ben Jonson"]Dat bestand hoort inderdaad bij PM 6.0. In latere versies zit dat er niet meer in. Maar PM 6.0 is helemaal [i:f162cb3356]niet[/i:f162cb3356] compatibel met Windows XP. Hoe zit dat?[/quote:f162cb3356]In Partition Magic 7 zit het nog steeds, alleen heet het dan [b:f162cb3356]XMNT2001.EXE[/b:f162cb3356]. En ja, PM6 is niet compatible met XP dus misschien zat het er nog van een vorige Windows versie (na een upgrade).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...