Ga naar inhoud

WINDOWS xp INSTALL


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo gebruikers van dit forum Een vraag om voor mij een groot probleem op te lossen. HD in vier part. Op c wil ik windows xp weer instaleren na steeds vastlopen. Format c gedaan, windows instaleren lukt niet. Wanner de installatie aankomt bij windows installeren en Aparaten installeren aan de beurt komt lopt de pc vast en kan ik niets meer doen.Hoe is dit op te lossen? Bij voorbaat alvast hartelijk dank
Link naar reactie
OOOWWW! hoe heb je hem geformatteerd? ik weet nl niet hoe je een NTFS schijf moet formatteren... Weet je misschien hoe je moet omschakelen naar FAT?? Over jou probleem, je moet bij het installatie scherm (in je OS) eerst selecteren dat hij alle installatiebestanden op de schijf zet. Dan heb je dat probleem niet en installed hij nog sneller ook! heel veel succes (en antwoord plz ff!!)
Link naar reactie
[quote:3bc021b2b6="bramhockeyster"]OOOWWW! hoe heb je hem geformatteerd? ik weet nl niet hoe je een NTFS schijf moet formatteren... Weet je misschien hoe je moet omschakelen naar FAT?? Over jou probleem, je moet bij het installatie scherm (in je OS) eerst selecteren dat hij alle installatiebestanden op de schijf zet. Dan heb je dat probleem niet en installed hij nog sneller ook! heel veel succes (en antwoord plz ff!!)[/quote:3bc021b2b6] Ik heb eeb scusi cd en brander dus eerst via 6 opstartdiskettes beginnen cd Winxp cd erin, je krijgt dan de keuze om fat of ntfs te formateren Ik hoop dat ik het goed uitleg . Bedankt vast voor je antwoord en ga er mee aan de slag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...