Ga naar inhoud

Virus Filteren


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen. Ik heb een probleem met het filteren van Outlook. Ik heb de afzenders al geblokkeerd, maar ik ontvang toch nog elke dag mailtjes met virussen erin. Ik zit hier in een netwerk met een Exchange server. Weet iemand hoe ik alle virussen kan filteren die binnen komen. Moet ik dan een filter in de Exchange server gooien? of kan het ook op een andere manier, door bijvoorbeeld een filter op mijn werkplek te zetten. Kan iemand misschien met een uitgebreide uitleg of antwoord komen, dat zou mij heel erg helpen. Vriendelijke groeten Kevin
Link naar reactie
Er zijn speciale virusscanners voor Microsoft Exchange. Deze scannen alle mail zodra deze afgeleverd wordt in een mailbox op de server. Ikzelf heb de beste ervaringen met Symantec, maar er zijn meer fabrikanten. Symantec Antivirus for Exchange is onderdeel van een totaalpakket anti-virusoplossingen. In dit pakket zit uiteraard ook gewoon de file-systemprotection. Deze is uitgesplitst in een server- en een clientinstallatie. Op de server worden de updates gedownload en rechten voor de clients gezet en op de werkstations worden deze automatisch overgenomen van de server, daar heb je verder geen omkijken naar. Kijk maar even op [url=http://www.symantec.com]de website van Symantec[/url] en zoek maar wat informatie op over Symantec Antivirus Corporate edition.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...