Ga naar inhoud

Aanpassen snelmenu's windows


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je bijvoorbeeld in Windows Verkenner rechts klikt op een bestand krijg je een menu te zien met [i:888304cb2c]Openen met, Add to WinZip, Kopieren naar[/i:888304cb2c] enz. Ik wil een aantal items in het [i:888304cb2c]Kopieren naar[/i:888304cb2c] menu verwijderen en een aantal nieuwe toevoegen. In een andere topic las ik wat over ContextEdit. Ik heb dit gedownload maar ik kom er niet uit. Wie kan er even duidelijk uitleggen hoe ik dit moet doen?
Link naar reactie
Als je met Win 98 werkt staat de map idd onder c:\windows. Als je met XP werkt staat die map in C:\documents and settings\username\sendTo. Dit is een verborgen systeem map, die je zichtbaar kunt maken door een map te openen, vervolgens extra - mapopties - weergave en daar naar beneden te scrollen. Je vind daar de optie "Verborgen mappen en bestanden" Die moet je op zichtbaar zetten. Nu moet je de SendTo map kunnen vinden. Daar kun je weghalen wat je niet meer gebruikt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...