Ga naar inhoud

Virtueel geheugen XP verplaatsen


anoniem

Aanbevolen berichten

Win Xp pro AMD Athlon Xp 1700 Ik heb het probleem dat mijn Xp partitie (D) vol begint te raken . Heb zo'n 200 mb vrij. Systeemherstel wis ik al regelmatig om winst te krijgen. Nu vraag ik me af hoe je de Swap file kunt toewijzen aan een andere partitie Ik kom tot hier: start/conf.scherm/systeem/ geavanceerd/prestaties- instellingen/geavanceerd- wijzigen Ik selecteer partitie XP en dan??? Ik zie nergens een optie om het toe te wijzen aan andere partitie.... In win '98 kon dat wel..of zie ik iets helemaal verkeerd.....?
Link naar reactie
dank voor je reactie, Patdefeij Misschien ben ik debiel hoor, maar ik vat em nog steeds niet. doe ik iets niet goed? ik selecteer dus allereerst boveaan de xp partitie dan zie ik dat 'door systeem beheerde groote 'geselecteerd is. Maar Er gebeurd niks als ik op de knop 'instellen' druk. of meot ik éérst waardes opgeven en daarna op instellen drukken? en zoja, welke waardes?
Link naar reactie
[quote:a33b7026bc="Henk."] Er gebeurd niks als ik op de knop 'instellen' druk. of meot ik éérst waardes opgeven en daarna op instellen drukken? en zoja, welke waardes?[/quote:a33b7026bc] Wat verwacht je dan dat er gebeurt? niet zo heel erg veel bijzonders iig. Je moet kiezen op de d-schijf dat je de waardes zelf wil bepalen, en dan geef je ze allebei waarde 0 op. Daarna klik je op "set" of "instellen". Dan staat het virtuele geheugen dus uit op schijf d. Daarna moet je de andere schijf selecteren, en daar de grootte instellen ik zou dus inderdaad 2 tot 2.5 keer de grootte van je geheugen nemen, en daarna klik je weer op "set" of "instellen". en dan vraagt hij waarschijnlijk om een restart, en dan is het voor elkaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...