Ga naar inhoud

Problemen met het terugzetten van Outlook Express bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met het volgende probleem: Ik heb per ongeluk de verkeerde schijf geformatteerd, met het gevolg dat ik mn mijn documenten etc kwijt was. Dus ook de email bestanden. Ik heb de dbx files inmiddels weer terug kunnen halen. Alleen als ik de files terugplaats dan laat hij de mailtjes niet zien. Wanneer ik de eerste keer OE opstart staat er bij Postvak In (2). Wanneer ik dan op Postvak In klik verspringt de 2 ineens naar 1. Er staat dan alleen maar een mailtje in van welkom bij OE. Wie heeft hiervoor een oplossing? Alvast heel hartelijk bedankt.
Link naar reactie
Ga eens met de rechtermuisknop op Inbox, staat bij opgeslagen in map: C:\Documents and Settings\Peter\Local Settings\Application Data\Identities\{9ADE2D26-D4A6-4E86-A40F-D2AF40858CBA}\Microsoft\Outlook Express\Inbox.dbx Als je nu je oude bestand in deze map gooit, dus inbox vervangt moet het over zijn lijkt mij. Maak voor de zekerheid wel ff een copy van je oude inbox.dbx anders ben je die kwijt als het toch niet werkt (wat ik niet denk overigens) Grtz Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...