Ga naar inhoud

Computer maakt ongevraagd verbinding met internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren windows xp ge-installeerd op een pentium 3 450 mhz computer. Na het aanmaken van de inbelverbinding Mxstream (USB-modem) maakt hij telkens bij het aanmelden automatisch een verbinding. Als ik die verbreek maakt hij net zo hard weer een nieuwe verbinding. Maar ik wil helemaal niet meteen bij het aanmelden op internet!! Hoe zet ik dit uit? Ik heb behalve Norton antivirus 2003, Zonealarm, PcAnywhere en Kazaa lite nog geen andere programma's ge-installeerd. Volgens mij vragen die toch niet automatisch om een verbinding?
Link naar reactie
yep, kazaa heeft wel een internet verbinding nodig, (kijk eens rechtsonder of ie echt uitstaat), en norton ed kijken ook vaak voor updates. ongevraagd. windows trouwens ook. (rechtermuisknop op deze computer, eigenschappen, automatische updates) of loop eens alle instellingen na van je modem en internet verbinding (configuratiescherm, netwerk/internet verbindingen, netwerkverbindingen, rechtermuisknop op je verbinding) zo gaat dat in winxp. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...