Ga naar inhoud

format NTFS probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

iki heb een hd die ik wil formatten maar de schijf is een NTFS de schijf zit in een laptop zonder diskette drive op de schijf staan instalatie bestanden kan ik de schijf uit de laptop halen en in men pc doen of kan ik een netwerkkabel in mijn pc stoppen en dan dan naar men laptop en dan zonder de laptop op te starten vanaf men pc de hd van men laptop te formatten??? bedankt
Link naar reactie
ik heb een hd die ik wil formatten. maar de schijf is NTFS geformateerd. de schijf zit in een laptop zonder diskette drive. op de schijf staan instalatie bestanden. kan ik de schijf uit de laptop halen en in men pc doen. of kan ik een netwerkkabel in mijn pc stoppen en dan dan naar men laptop, en dan zonder de laptop op te starten, vanaf men pc de hd van men laptop te formatten???. bedankt :D
Link naar reactie
Super :D :D Ten eerste In je laptop zit een ander soort HD, namelijk een veel dunnere/kleinere. Hier op mijn werk heb ik een laptop HD en een (normale)HD gecontroleerdt en de aansluitingen zijn niet gelijk, dus je kan niet zomaar een laptop HD in je PC stoppen. Je kan volgens mij niet zomaar een HD formateren via een andere pc Een logische suggestie is: Download een bootdiskette via www.bootdisk.com Bewaar alles op een CD doe de CD in je laptop run format C: dmv bv D:format C:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...