Ga naar inhoud

WinXP schone installatie onstabiel


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem Een tijdje geleden heb ik WinXP opnieuw geinstalleerd, omdat ik t allemaal wat minder vond worden. Een paar dagen na de installatie kreeg ik problemen: Als ik in Windows veel tegelijk deed (bv muziek luisteren en hard op en neer scrollen) bevroor het beeld, viel het beeld even uit en daar was t weer. Ik heb van alles geprobeerd: andere videokaartdrivers (ouwere, de nieuwsten etc, software deinstalleren etc. Nu heb ik vandaag weer geformatteerd, WinXP opnieuw geinstalleerd, videokaart geinstalleerd (verder dus nog nix), mediaplayer gestart en voila; windows vast, geluid blijft hangen etc etc, enige mogelijkheid=reset aangezien ik er alleen last van heb in WinXP (niet in 98 voor zover ik weet) en ook niet in gestarte games vraag ik me af of dit ook een hardware probleem kan zijn? Ik denk software-probleem, maar aangezien het na het formatteren weer terugkwam heb ik toch tweifels voordat ik destijds formatteerde had ik nergens last van systeem: AMD Athlon XP 1700+ video Leadtek Winfast A170T DDR (nVidia GeForce4 mx440) 256 mb ddr winXP pro, win98se (dualboot) voor de rest nix bijzonders wat naar mijn idee van invloed kan zijn pleazz help me en laat me ook ff weten of het de hardware kan zijn[/i]
Link naar reactie
tja, misschien een hele erge open deur, maar ik heb 4 maanden lang problemen gehad met m'n nieuwe Athlon (en z'n vervangers). Uiteindelijk heb ik er een Intel IV in laten zetten en sindsdien GEEN problemen meer mee gehad. Battlefield draaide onder de Athlon 1900XP als dikke stroop, Maar nu op m'n PIV 2 Ghz als een nieuwe !. Je zou de snelheid terug kunnen zetten en kijken of hij dan wel stabiel is. Zo ja, dan ligt het aan je processor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...