Ga naar inhoud

Xp zit in loop


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met een windows XP (pro) computer, als ik de computer aanzet begint hij gewoon op te starten, maar nadat het laadscherm is geweest geeft hij een blauw scherm met allemaal tekentjes, en als laatste zin: Systeem is afgesloten. Dit scherm blijft ongeveer 1 sec staan (bijna niet te lezen dus :-S) en de computer start dan overnieuw op, en zo blijft dit doorgaan :cry: . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Groetjes Bob
Link naar reactie
Ben ik weer, ik zat op de account van een vriend, maar ik heb er toch maar even 1tje zelf aangevraagd (is toch wel handig). Ik kan niet in de veilige modus opstarten, ik kan ook niet bij het 'F8-menu' komen. Wel is de pc er 1 keer vanzelf gekomen (:S) en toen liep hij vast na de functie 'veilige modus' te hebben geselecteerd. Gisteren heb ik geen software geinstalleerd. Ik heb twee zussen die ook op dezelfde pc zitten... Een heeft gisteren middag gecomputerd, toen is de pc uit zichzelf zomaar uit gegaan. Ik heb daarna nog gewoon gecomputerd zonder enige problemen. Maar toen ik vanochtend de pc aanzette, begon het bovenstaande verhaal. :cry: Groeten Bram en Bob
Link naar reactie
Heb je wel een originele CD van XP? Het feit dat je er een brander bijhebt, zou niks uit mogen maken. Als ik vanaf de CD wil booten, moet ik dat nog bevestigen in het bootscherm door op de spatiebalk te drukken. Misschien dat dat nog verschilt van PC tot PC. Overigens zijn XP bootdiskettes hier te downloaden: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q310994 Je hebt dan zes diskettes nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...