Ga naar inhoud

Storing deur aeg


Aanbevolen berichten

Wie kan me verder helpen onze wasmachine stopte Drunens mee en ik zag dat deze code 43 aangaf hierop heb ik een nieuwe deurvergrendeling gekocht maar nog steeds wil de klep(bovenlader) Niet op slot gaan waardoor machine niet aangaat. Kan iemand mij verder opweg helpen, misschien moet ie gereset worden? Soja hoe doe ik dit of is het iets anders als ik hem uitleest wederom code 43. Het gaat om een AEG LAVAMAT PROTEX L60465TL Help me aub
Link naar reactie
1 keer op het forum zetten is wel voldoende... Als je E43 blijft houden terwijl de deur vergrendeling al vervangen is dan heb je grote kans op een defecte hoofd module. Of de kabel tussen deurvergrendeling en module is defect. Had de oude ook zichtbare schade zoals bv smeltplekken/verkleuring?
Link naar reactie
Hartelijke dank voor je reactie maar waar loop de draad naartoe want zover ik nu kan zien is deze niet op de printplaat gemonteerd zie in ieder geval niet de 2 rode en 1 oranje draad daar, (is een bovenlader) is deze draad misschien ergens onder bij motor ingeplugd.op de printplaat (bedieningspaneel) zit alleen 1 stekkertje met 3 oranje dune draden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...