Ga naar inhoud

Indesit


Bo-1

Aanbevolen berichten

Dus horizontaal de 2 middelste lampjes Staat voor de foutcode F06. Alleen die bestaat niet bij deze machine maar is meestal een deur vergrendeling of voedings fout. Deurvergrendeling: Verwijder het bovenblad, je kunt dan tussen front en kuip door werken. Controleer de vergrendeling op smeltplekken/verkleuring en gammele stekker verbinding. Voeding: Verwijder panneel aan de achterzijde. Onder in de machine zit de module in een plastic behuizing. Controleer de module op bol staande condensatoren (metalen tonnetjes met een kruisje er ingestanst). Als deze ook maar iets bol staan dan ze allemaal vervangen. Ben je voor minder dan 10 euro klaar als je dat zelf kunt doen.
Link naar reactie
Harry ik heb de deurslot er uit gehaald na gekeken en met contactspray ingespoten ,en de printplaat er uitgehaald schoongemaakt met contact spray ,wasmachine deed het goed ,en opeens stopt ie er weer mee.. En als ik met een schroevendraaier op de deurschanier tik dan gaat de wasmachine weer starten .dus zal ik de deur scharnier veranderen,heeft u mischien een adres waar ik en kan bestellen via internet,groeten
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...