Ga naar inhoud

Aeg lavamat 50460


Cheyenneh

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen geleden doet de wasmachine het niet meer. Eerst dacht ik dat het de inlaatklep was. Na die te hebben doorgemeten en getest werkt het naar behoren. Er is watertoevoer alleen hij wil de was niet draaien. Water komt erbij maar de trommel beweegt niet. Met de hand draait de trommel wel. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Link naar reactie
Ik neem aan dat het de L50460FL is. Heb je geen enkele foutmelding in het display staan? Zet de machine eens aan met een gesloten deur, kies voor een wasprogramma en start hem op. Als hij dan begint druk dan de toetsen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu wel een melding? indien E52 controleer dan de motor koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie http://www.youtube.com/watch?v=7dZ4iuqBUus
Link naar reactie
EF2 betekend dat de machine veel te veel schuim heeft gedetecteerd. Laat de machine eerst eens geheel leeg lopen. Doe dit via het pompfilter (eerst via het tuitje hiervan, dus niet gelijk los draaien...) Zie http://www.electrolux-ui.com/DocumentDownLoad.aspx?DocURL=2014132914862umNL.pdf pagina 18. Zet de dop weer terug en sluit het tuitje. Giet dan via het wasmiddelen bakje een paar gieters met heet water in de machine (niet lekken via de zeepbak anders krijg je er nog een storing bij.) Laat de machine even staan inweken en laat hem dan weer volledig leeg lopen via het pompfilter. Doe dit een paar keer achter elkaar. Zet de machine dan weer aan, met een beetje geluk is de foutmelding dan over. Zo ja: geef de machine dan een beurt met een machine reiniger en gebruik aanzienlijk minder wasmiddel.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...