Ga naar inhoud

Beko wasmachine blijft hangen


ThijsW

Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn beko wmb 81443 pthlc blijft hangen in het Express programma. Ook 3 seconden indrukken reset werk niet goed. Het lijkt wel of het apparaat probeert te resetten, scherm geeft end aan en ik hoor een geluid, misschien afpompen, na een tijdje stopt geluid en verdwijnt het slotje om een seconde later weer opnieuw dezelfde cyclus opnieuw te starten en dit gaat oneindig door. Na paar keer stroom eraf en aan programma knop draaien wel gelukt om was eruit te krijgen. Scherm blijft echter op Express programma hangen, alleen geeft het nu als duur aan 0:00 minuten ipv de gebruikelijke 0:28 minuten. Kleine kant tekening. De was ervoor was aan de zware kant, herriner me dat ik daar over twijfelde. Die was is wel goed verlopen. De eerst volgende was deed ik Express was, die stond op end alleen waren sommige kleren doorweekt (onderop) en andere (bovenop) kurkdroog. Toen ik dat constateerde wilde ik het programma nogmaals draaide en toen bleef het programma dus hangen, centrifugeerde niet, kwam geen water bij, bleef op 0:28 hangen en maakte soort “defect” pompend geluid. Toen dus reset geprobeerd en bleef in loop hangen zoals hierboven beschreven. Nu ik het zo opschrijf denk ik dat het iets is met centrifugeren omdat was gedeeltelijk doorweekt was en deel helemaal droog. Ik ben op zich wel handig als ik ongeveer weet waarin zoeken moet hopelijk heeft iemand wat tips. Dank alvast. Gr. Thijs
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...