Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb nog niet zo heel lang een Haier W60 14829 wasmachine maar hij doet het niet meer. Als ik de machine aanzet krijg ik een piep en een foutcode FC2 en hiervan zegt de gebruikershandleiding dat ik de reparateur moet bellen maar daar heb ik de centen niet voor. Ik heb ondertussen het water afgetapt en het filter schoon gemaakt. Daar bleek een doekje in te zitten dat de overtollige kleurstof op moet nemen. Dit heb ik verwijderd en toen het filter teruggeplaatst. het wiel/rad in dat onderdeel kon nog wel draaien. Vervolgens heb ik hem weer aan gezet maar dat hielp niet. Ik heb de deur handmatig ontgrendeld en de was eruit gehaald. Deze was nog behoorlijk nat. Ook heb ik hem opnieuw waterpas gezet omdat hij dit niet meer stond. Helaas blijft de foutmelding en reageert mijn machine op geen enkele knop behalve aan-uit. Wie of wie kan mij helpen. Ik ben desperaat (voor wat betreft die wasmachine dan). Mijn zoon en ik willen schone kleren en handdoeken.
Link naar reactie
Volgens de artikelen die ik op internet kan vinden is dit een communicatie probleem tussen het bedienings panel en de andere elektronica onderdelen. Meer kan ik hiervan niet vinden. Ik denk dat je er het verstandigste aan doet door eerst met hun servicedesk te bellen op 070-8912567. De machine heeft standaard 2 jaar garantie.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...