Ga naar inhoud

Bosch WAE28160NL/11


Anja-1

Aanbevolen berichten

Goedendag, Sinds gisteren heeft mijn Bosch wasmachine (type WAE28160NL/11) kuren. Bij de laatste was maakte hij al wat vreemd geluid en aan het eind van het programma was er niet gecentrifugeert. De lampjes van de toerentallen 1400/800/spoelstop knipperen maar het lampje van start/pauze doet niets. Iemand enig idee hoe ik de machine kan resetten en/of wat er aan de hand kan zijn. Google heeft mij tot op heden nog geen oplossing geboden :( Alvast bedankt!
Link naar reactie
Niet goed gezocht ;-) Staat minimaal 5 keer op deze site. Staat voor foutcode F21 / E21: koolborstels versleten. Controleer de lengte hiervan en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen, zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Daarna de machine resetten. Procedure: Sluit de deur. Draai de programma knop in één keer door naar Centrifugeren. Druk dan de toets Centrifuge toerental in en houd hem ingedrukt. Wacht een paar tellen en draai dan de programma knop door naar Afpompen. Laat de toets Centrifuge toerental na een paar tellen weer los en draai de programma knop door naar Uit. Als het goed is, is de machine nu gereset.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...