Ga naar inhoud

Miele W832 blijft niet warm


Rens-4

Aanbevolen berichten

Beste, Wij hebben een probleem met een Miele W832. Het probleem begon met een bekende storing van het afpompen van het water. Het relais bleek kapot en is vervangen. Ook de schokbrekers hebben we vervangen aangezien die kapot waren. Daarna leek alles goed maar de wasmachine blijft niet warm. Na het starten van het programma wordt hij netjes warm maar daarna blijft hij koud en uiteindelijk komt de was er koud uit. Er treedt dus een beveiliging in werking? Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik eea kan testen/uitsluiten? Vooorbaat dank voor de hulp alvast. Groet Rens
Link naar reactie
Ik had het niet helemaal goed beschreven maar op de EL 200 zijn de zekering en het relais voor de motor vervangen+schokbrekers. Het probleem was dat tijdens het wasprogramma de was koud werd. Had het niet duidelijk beschreven. Na het spoelen is de was inderdaad altijd koud. Vandaag kwam ik erachter dat de contacten van het relais dat het verwarmingselement aanstuurt erg vervuilde contactpunten had. Deze gereinigd en licht opgeschuurd met heel fijn papier en daarna weer ingebouwd. Probleem is nu opgelost.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...