Ga naar inhoud

AEG Lavamat L75686FL centrifugerden wer


Jan-1528

Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine AEG Lavamat wil niet meer centrifugeren. Ik heb het ook geprobeerd op de katoenstand met een lege trommel, dan gaat de wasmachine wel centrifugeren. Dus met was in de trommel werkt het centrifugeren niet maar zonder was in de trommel centrifugeer de wasmachine wel. Heeft iemand een ieder waar dit aan zou kunnen liggen?
Link naar reactie
Ik denk dat ik het wel weet, maar dat je het antwoord liever niet wilt horen. Lees de foutcode eens uit als de machine niet wil centrifugeren. Uitlezen doe je door als hij fout gaat de toetsen combinatie Start/Pauze en Start Uitstel samen in te drukken en ingedrukt te houden. Als je dan een foutmelding in de E5x serie te zien krijgt dan is de motor elektronica onder in de machine defect.
Link naar reactie
HarryO, bedankt voor je reactie. Ik zal de foutcode eens uit gaan lezen zoals jij hebt aangegeven. Ben benieuwd wat voor code hij gaat aangeven. Als de motor elektronica idd defect is dan worden het een nieuwe wasmachine aanschaffen ben ik bang. Bedankt voor de uitleg hoe je een fout code moet gaan uitlezen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...