Ga naar inhoud

AEG Lavamat pompt alleen.


Hajee

Aanbevolen berichten

AEG OKO Lavamat 72330-w update. PNC914 002 051 00 IP X4 Gestopt halverwege een bonte was op eco. Na de UIT stand kan weer een programma gekozen worden, de deur wordt dan vrij gegeven. Na starten wordt op elk programma 60s gepompt, slaat dan af en START PAUZE knippert. Geen draaien geen water. De trommel draait soepel. Pompfilter vanaf de voorkant leeggehaald. 2 uur heet sodawater in de kuip laten weken. 1 uur warm water met schoonmaakazijn laten weken. Koolborstel losgehaald (alleen de rechter omdat de linker nog lastiger is) Lengte 24mm. Kan de linker dan al op zijn? Handelingen voor foutcode uitgevoerd: de LEDs van: spoelen en spoelen+ en einde en overdosis gaan aan (continu) (er is geen display) Wat betekend dat? Wie weet hoe ik verder kan zoeken?
Link naar reactie
HarryO bedankt voor je reactie! Ik heb een vrije dag, hopelijk gaan we het oplossen. Ik heb je instructie uitgevoerd: Een programma gekozen, gestart, machine begint met afpompen, Voorwas en Inweken ingedrukt gehouden, na 60sec pompen slaat machine uit en gaat Start/Pauze knipperen 1x per sec. Maar als ik hetzelfde doe en Voorwas en Inweken niet indruk dan doet hij precies hetzelfde.
Link naar reactie
Ja pas indrukken als de machine wat doet. Dan doen we het anders. Suit de deur en zorg dat de programma knop op Uit staat. Druk de toetsen Voorwas en Inweken samen in, houd ze ingedrukt en draai de programma knop naar Wit/Bnt 95 graden (is de eerste positie) Laat de toetsen pas los als de lampjes gaan knipperen, is na ongeveer 4 seconden. Draai de programma knop dan in één keer door naar de 2na laatste positie, dus Centrifugeren. Krijg je nu wel een knipper code? Draai de knop in één keer verder naar Uit, zet hem weer aan en weer uit.
Link naar reactie
Dat had ik gedaan ja. Is de uitkomst niet wat je verwacht? Met V en I ingedrukt naar 95. Dan gaan LEDs Centrifugeren, Pompen, Overdos. en 400 continu branden. V en I losgelaten dan gaan alle LEDs 1voor1 even aan. Doorgedraaid naar centrifugeren. Dan 4 LEDs knipperend zoals in m'n vorige reactie.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...