Ga naar inhoud

Bauknecht, harde tik bij draaien trommel


Jos-525

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine maakt harde tikkende geluiden bij het draaien van de trommel. Dit gebeurt tijdens het wasprogramma maar ook als ik hem met de hand rond draai. Het is een Bauknecht WA Plus 624 BW. ik heb hier een filmpje van gemaakt: https://youtu.be/tNNwCHIoiIU wat is er hier kapot? kan ik dit zelf vervangen, of heb ik er een monteur voor nodig (wat dan misschien weer betekent dat ik beter een nieuwe kan kopen..). alvast bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
99% zeker dat de kuip niet meer los kan. Verwijder het bovenblad. Je ziet dan de kuip zitten. Zit er dwars over de kuip een naad die met schroeven bij elkaar word gehouden? Ja: dan kan hij uit elkaar. Nee: helaas, kuip wil niet uit elkaar en moet in zijn geheel vervangen worden. Kosten zijn vrij hoog. Voor de zekerheid: kijk nog even met een zaklamp door de gaatjes van de trommel om zeker te zijn dat er niet iets tussen trommel en kuip zit zolas bv een BH-beugel.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...