Ga naar inhoud

Rekening maken met acces


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallow, Ik heb klein beetje verstand van acces. me vader vroeg me als er geen makelijk manier was om een rekening te maken. dat je dan zo met artikel nr kan invoeren enzo en de klant kan zien. en dat je dan op afdruken klikt dat de factuur er uit komt. en dat je dan ook zelf aan kan klikken als die persoon heeft betaalt of niet heeft betaalt dat je dat ook zo kan zien. maar is dit mogelijk met acces? of weet iemand een mdb file staat waar zo iets al in zit?
Link naar reactie
Er zijn vast mdb-tjes te vinden die doen wat jij wilt. Maar wat je in je korte paragraafje even opnoemt is behoorlijk wat werk om in elkaar te zetten als je het goed wil doen. Als je bijvoorbeeld een pakket als Davilex factuur (of een ander vergelijkbaar pakketje) aanschaft weet je zeker dat het goed is (we even testen of het aan je wensen voldoet natuurlijk). Zelf programmeren is niet altijd de beste oplossing. Standaard pakketten hebben het voordeel van ondersteuning en regelmatig nieuwe versies. Al zijn er vast mensen die dat laatste niet zo'n geweldig voordeel vinden. :wink: Grtz,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...