Ga naar inhoud

Bosch WNM64 (WAW32642NL) - reset?


Freek-2

Aanbevolen berichten

Hallo, Ook een hulpvraag van ons. Korte versie…. We hebben een Bosch WNM64 (WAW32642NL). Hoe kan je deze resetten? Lange versie… We hadden problemen met de pomp. (foutcode E18) Waarschijnlijk een keer oververhit geraakt omdat er veel haren om het vinnetje zaten. Die hebben we er uitgepeuterd maar daarna toch bijna elke wasbeurt gedoe en weer die foutcode. Pomp werd ook warm en stonk een beetje. Dus vandaag nieuwe pomp geplaatst. Lijkt allemaal goed gegaan te zijn. Wasmachine draait gewoon weer netjes hele programma maar van te voren en naderhand komt de foutcode E79-00 even in beeld. Foutcode is nergens (boekje/internet) te vinden. Door dit forum te lezen lijkt een oplossing te zijn om een keer een harde reset uit te voeren. Maar doordat deze machine geen normale draaiknop heeft werken alle manier die we gevonden hebben niet. Heeft iemand de methode voor deze machine? Alvast hartelijk dank. Groet, Freek
Link naar reactie
Hmmm… gisteren heel verhaal getikt maar nu niet meer zichtbaar. Nog maar een keer dan… Hallo allemaal, Ook een hulpvraag van ons. Korte versie…. We hebben een [B]Bosch WNM64[/B] (WAW32642NL). Hoe kan je deze een harde reset geven? Lange versie… We hadden problemen met de pomp. (foutcode E18) Waarschijnlijk zijn er teveel haren om het vinnetje gekomen en is dat ding soort van doorgebrand. Filter schoongemaakt en haren er uit gepeuterd. Machine startte wel weer maar bijna na elke wasbeurt toch weer die foutcode. Pomp werd ook warm en stonk een beetje. Dus gisteren maar een nieuwe pomp geplaatst. Lijkt allemaal goed gegaan. Machine draait weer netjes het hele programma. Alleen komt er aan het begin en aan het eind even de [B]foutcode E79-00[/B] te staan. De code is nergens (internet/boekje) te vinden. Weet iemand wat deze code betekent? Als ik hier op het forum lees zou een harde reset misschien de optie zijn. Alleen hebben wij geen standaard draaiknop en werken al de opties die ik hier tegenkom niet. [U]Weet iemand de juiste knoppen combinatie voor deze machine?[/U] Alvast hartelijk dank. Groet, Freek
Link naar reactie
Wegvallen tekst: is een foutje op de site, sorry. Foutcode: mij nog onbekend, Bosch foutcodes beginnen normaal met een E Reset procedure: mij ook nog onbekend. Vraag: pomp vervangen door het zelfde onderdeel nummer? Advies: bel de Bosch klantenservice op 088-4244010 en vraag hun of deze code bekend is en hoe te resetten. Laat het resultaat ook even weten, heeft een ander ook wat aan.
Link naar reactie
Beste Harry, Hartelijk dank voor je reactie. Na een paar keer wassen is de foutcode verdwenen. Draait als een zonnetje. Toch leuk om dat een keer zelf gedaan te hebben. Ik ben bij een onderdelen winkel in Utrecht geweest met de oude pomp. De originele pomp hadden ze niet. Maar voor 40 euro (ipv 95) hadden ze een vergelijkbare. Alles zag er exact hetzelfde uit dus dat maar gedaan. Zeer vriendelijk geholpen, aanrader. (Jan van Galenstraat, Utrecht). Groeten, Freek
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...