Ga naar inhoud

S-Spline


Aanbevolen berichten

Is er iemand bekend met deze software? ( http://www.shortcut.nl/products.php?parentid=3&count=7) Het is image enhancement software die betere resultaten geeft dan bicubische interpolatie bij het opschalen van een foto. Ik wil graag mijn 2700 DPI 24x36 MM scans afdrukken op A3+ met 300 DPI en kom dan dus wat pixels te kort. de software werkt perfect met kleine bestanden van enige honderden KB's( het resultaat van een X200% verschaling is beter als met photoshop) maar met mijn 27 MB tiffs gaat het openen gepaart met een fout, er wordt in een boxje gemeld: Openen/Uitvoering was niet succesvol. Mailen met de maker van het programma levert(tot nu toe) geen antwoord op. Doe ik iets fout? Kan het programma soms niet met grote bestanden overweg? Ik wil het programma best wel aanschaffen maar dan moet ik er natuurlijk wel wat aan hebben.....
Link naar reactie
quote:
Originally posted by rwilligen: Tja, de nieuwe versie heeft de door jouw genoemde fout niet meer maar kan (kennelijk) nog steeds niet omgaan met grote bestanden, helaas..... Ik denk dat als psp plugin daar niet veel aan zal veranderen.

Ik zal nog maar es de maker mailen, voor de derde keer, zucht.....


Ik heb S-Spline met een je-weet-wel code van een je-weet-wel-site, en na de registratie kun je gewoon opslaan. Over die tiffs: Volgens mij kan S-Spline alleen .bmp's openen, even checken...

Hmmz, je schijnt gewoon tiffs te kunnen openen. Probeer het eens met een klein tiffje? als hij dat wel doet, ligt het aan het plaatjesformaat.

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...