Ga naar inhoud

Resetten zanussi zwg 6140 p


Aanbevolen berichten

Niet zo zondermeer. Wat is het probleem/foutmelding? Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet hem aan op een willekeurig was programma en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Kort samen in en houd ze ingedrukt. Er gaan dan één of meerdere lampjes knipperen in een kleuren patroon. Wat is dit kleur en knipper patroon? Graag het volledige type nummer uit de deurrand even vermelden incl het lange PNC nummer, er zijn nl 17 uitvoeringen van.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
Hopelijk kan je mij ook helpen M’n wasmachine loopt bij een normaal programma vol met water, draait ook gewoon maar als de machine half vol is met water schiet hij in een foutcode Dachten eerst de pomp maar als je m op de stand pompen zet dan pompt ie m wel gewoon leeg en hij draait ook gewoon. Gaat ook om de zanussi ZWG 6140p Foutcode is 1 x roof 1 x groen
Link naar reactie
E11: machine krijgt niet snel genoeg water. Kraan volledig open? Filtertje tussen kraan en slang schoon? Wat ook kan is dat de machine denkt dat hij niet snel genoeg water krijgt maar dat dit wel het geval is. Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar [url]https://shop.aeg.nl/wassen/wasmachines/elektronica/analoge-drukschakelaar-wasmachine/p/3792216040[/url] Trek hier voorzichtig het slangetje van af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer hem dan nog eens.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Zou iemand mij ook kunnen helpen? Mijn wasmachine maakt een heel zacht brom geluid wanneer je een programma wilt starten. Dit na aanleiding van mijn deur die niet meer open wou. Ik krijg hem ook niet open met temp en cent. En op deze manier krijg ik de code 2x rood 1x groen. Inmiddels staat er al een andere zanussi klaar maar ik wil graag mijn was eruit?
Link naar reactie
Heb ook hulp nodig. Krijg 2x rood 1x groen. De deur wou niet open, een ander programma geprobeerd... Maar dan maakt mijn machine een zacht brom geluid.. inmiddels staat er al een andere zanussi klaar, maar Wil Graag mijn was eruit? of nog liever dat de wachmachine het Natuurlijk weer gaat doen..
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hoi ik heb een zanussi zwg 6140 p heb gister om 20u dat ding aan gezet op kort programma katoen Ben om 10.30 gaan kijken stond I still en gaf geen einde aan dus heb 'm laten staan om 12 uur nog niks hij wou ook niet open Vanmorge weer gedraaid zelfde zooi Deur gaat ook niet open gectrifugeerd geeft I einde aan waterafgepompt gefft I geen einde aan deur gaat nog niet open Kan ik het slot handmatig open krijgen? Deurhendel voelt ook slap aan Fout code 4xrood 1xgroen Groetjes Ron
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
E21: machine pompt niet (snel genoeg) af. Laat de machine voorzichtig leeg lopen via het slangetje naast het pomp filter. Als dat slangetje er niet zit dan de afvoerslang in een afwasteiltje hangen. Als hij leegt gelopen is dan voorzichtig de filterdop los draaien en controleren of er iets in het filter zit wat de water doorvoer tegen houd en controleren of je het schoepje van de pomp met je vingers in beide richtingen kunt draaien. Zorg dat je een stapel handdoeken bij de hand hebt en zet er een laag bord of dienblad onder zodat je het water op vangt. Afhankelijk van de pomp kan het schoepje vrij diep zitten. Dan filterdop weer terug zetten, slangetje weer afsluiten c/q in de afvoer terug hangen en wat water laten nemen. Blijf er bij staan zodat je direct kunt zien of hij ergens gaat lekken. Als het goed is pompt hij nu weer netjes af.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...