Ga naar inhoud

AEG Lavamat L14840 doet niets meer


chrisvdberge

Aanbevolen berichten

Nadat ik de wasmachine uitzette (via de programmaknop) net nadat ik een programma gestart had (echt 5sec erna ofzo) doet hij helemaal niets meer. Ik zie niets op de display. Ik kan niet vinden hoe en wat ik zou kunnen nameten met de multimeter om de stroomvoorziening te checken. Of is er ook een soort van 'reset' functie wat zou kunnen helpen?
Link naar reactie
Mag ik het lange nummer uit de deurrand. Als er nog wel 230 V aan komt op de hoofd module maar hij doet verder niets meer dan heb je een grote kans op een defecte hoofd module. Bouw deze uit en controleer deze op losse contacten en gesprongen onderdelen. Ik ben met name geïnteresseerd in het IC met 7 pootjes (3 aan de ene kant, 4 aan de andere) bij de programma knop maar dan precies aan de andere kant van de print. Controleer deze met een loep op scheurtjes/gaatjes. Controleer ook de andere onderdelen vlak bij de programma knop. Bij twijfel een paar duidelijke fotos maken en deze ergens op internet plaatsen waar we ze goed kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...