Ga naar inhoud

Samsung


Jansen-2

Aanbevolen berichten

We hebben een Samsung wasmachine WF70F5E0Z4W en bij het centrifugeren maakt die heel veel herrie. Het lijkt wel of er een vliegtuig opstijgt. We hebben de wasmachine op de zolder staan, maar is duidelijk te horen als die centrifugeert. Ik kan helaas ook niet s'nachts een was draaien omdat het lawaai zo hard is ik bang ben dat de buren er wakker van worden. Mijn man heeft gekeken en de motor leunt op de snaar. De snaar staat gespannen door het gewicht van de motor. Klopt dit of zit er iets fout? Heeft er misschien een veer onder gezeten die de motor spant of moet ik de motor vastzetten? De constructie zit er zo uit dat de motor alleen op de snaar rust. Alvast bedankt voor de reactie!
Link naar reactie
BEdankt voor de reactie! De machine is verder rustig, alleen met de laatste centrifuge beurt. De lagers is volgens mijn man niet beschadigd. Hij denkt dat de motor meer gaat stuiteren op de snaar bij de laatste centrifuge beurt . Als mijn man de motor zou spannen zou dat negatief uitpakken? Alvast bedankt voor de reactie!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...