Ga naar inhoud

mijn pc een kleine upgrade geven.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik zou graag wat advies willen hebben over het upgraden van mijn comp. Wil graag een wat betere videokaart hebben en dus waarschijnlijk ook een goede voeding. Wil er max 200 euro voor uitgeven. Hier wat specs van mn comp. Moederbord : Acer EC51GM Chipset : ATI RS400/RC400/RC410 Processor : Intel Pentium D 820 @ 2800 MHz Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM ) Videokaart : Radeon X1300/X1550 Series Harde Schijf : HDT722525DLA380 (250 GB) DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-RW_GSA-H11N Monitor Type : AL1916W - 19 inches Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional Als jullie nog meer willen weten hoor ik het graag. mvg alex
Link naar reactie
in theorie kan je een goedkope dualcore cpu, 2GB geheugen, een 4670 en een 450 watt voeding kopen voor 200 euro en dan een tijdje verder. in praktijk heb je een moederbord van Acer en is het moeilijk te zeggen wat je wel en niet kan. ik zou dus inderdaad even doorsparen ik heb in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=193948] dit [/url] topic een mogelijkheid gegeven voor een upgrade naar een redelijk systeem, vanuitgaande dat je voeding iig 400 watt is ofzo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...